Morgen begint het avontuur! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Suzanne Gijzel - WaarBenJij.nu Morgen begint het avontuur! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Suzanne Gijzel - WaarBenJij.nu

Morgen begint het avontuur!

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

07 Januari 2015 | Nederland, Tilburg

Na heel veel wc-papiertjes van mijn zelfgemaakte countdown te trekken, is de rol nu bijna op: nog 1 velletje te gaan en dan mag ik ein-de-lijk in het vliegtuig stappen voor een enorme reis, samen met Ingeborg.

Wat voorafging...
Bij Etos kon het niemand zijn ontgaan: elke dag zei ik hoeveel dagen ik nog moest werken. Als eerst heb ik Etos Kaatsheuvel vaarwel gezegd. Daarna de Jan Heijn, wat een afscheid om nooit te vergeten. Of ja, afscheid? Ik bedoel: een dag om nooit te vergeten. In de ongeveer 8 jaar dat ik in dat filiaal heb gewerkt, heb ik daar nog nooit iets heel spannends meegemaakt. Maar wat gebeurt er op mijn allerlaatste dag? Het sneeuwde zo ontzettend hard, dat het hele gebouw moest worden ontruimd wegens instortingsgevaar. Ach, ik heb er in ieder geval een leuke foto aan overgehouden: met mijn collega's, in de sneeuw, met brandweer en politie op de achtergrond. Doei Etos Jan Heijn! En de dag erna heb ik een feestelijk allerlaatste Etos-dag gehad in de Heuvelstraat. Met een poster 'we gaan je missen', jip-en-janneke champagne, leuke cadeautjes, taart en ballonnen en slingers ben ik mijn laatste werkdag prima doorgekomen. Met een lach en een gil gooide ik de deur dicht en riep ik: YES, 9 maanden vakantie!

Daarna had ik nog 1,5 week om afscheid te nemen van vriendinnen en familie (lunchen, brunchen, uit eten, drankjes doen, cocktails, filmpje pakken, en alles wat leuk is). En nu staat er nog maar 1 dag op de teller. Dat ik morgen uit een rugzak moet leven, in een lekker zonnetje rondloop en via Skype mijn familie en vriendinnen moet zien besef ik nog niet helemaal. De zenuwen laten echter nog op zich wachten. Maar geloof me, als ik in het vliegtuig zit gaat er vast een vlaag van zenuwen, spanning maar zeker ook enthousiasme door me heen. Want 9 maanden vakantie, dat zal ik nooit meer hebben tot mijn 67e denk ik. En laat staan zo'n grote reis, richting Afrika, Azië en Australië.. Dit is waarschijnlijk iets wat ik maar 1 keer zal doen. Yes, ik heb er zin in!

Ik ga mijn best doen om af en toe een update te geven.

  • 07 Januari 2015 - 11:47

    Leona:

    Gaat helemaal goed komen.
    Ik zal je reisverslagen goed bijhouden!
    Have fun :)

    xx Leona

  • 07 Januari 2015 - 13:37

    Hans Wijdemans:

    Hey lieve Suzanne, Wat een geweldige start van het nieuwe jaar. Ik wens je een fantastische vakantie toe samen met Ingeborg. Ga er ontzettend van genieten en zie je reisverhalen en foto's graag tegemoet hier.
    Zal zeker wel een keer aan je denken als ik de AH Etos binnenloop. Dikke knuffel en wees voorzichtig xxx Hans.

  • 07 Januari 2015 - 20:10

    Van Luijck:

    Suzanne,

    Super veel plezier op je geweldige wereldreis!
    Doe voorzichtig en geniet vooral.
    ENJOY!
    P.s. Estee mist de pizza's zei ze :-)

    Grt. Björn-Mirka-Estee-Jens.


  • 07 Januari 2015 - 20:15

    Frieda Van Luijck:

    Susanne en mede reisgenote,
    Een fantastische reis gaan jullie maken,
    Geniet er van samen, en blijf voorzichtig,
    Groetjes Frieda en Hans van Luijck.
    We gaan je volgen!

  • 07 Januari 2015 - 21:12

    Ad Jansen:

    hoi Suzanne
    Heel veel plezier samen met je reisgenote ,
    maak er iets moois van en pas goed op jezelf.

  • 07 Januari 2015 - 22:02

    Kim:

    Kan nu al niet wachten om je volgende verhaal te lezen. Super veel plezier suus, geniet van alles wat op je pad komt en houd me op de hoogte!
    Liefs Kim

  • 08 Januari 2015 - 08:46

    Angelique:

    Hoi,
    Heel veel plezier,op je welverdiende reis.
    Geniet er van,dit maak je waarschijnlijk niet snel meer mee.
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Wereldreis!

Een wereldreis van 8,5 maand met Ingeborg!

Recente Reisverslagen:

22 September 2015

Home sweet home

06 September 2015

Eindelijk vakantie!

30 Augustus 2015

Alleen op de wereld

24 Augustus 2015

Maleisië, I'm lovin' it

19 Augustus 2015

Bye bye Beijing
Suzanne

Actief sinds 06 Jan. 2015
Verslag gelezen: 424
Totaal aantal bezoekers 17333

Voorgaande reizen:

08 Januari 2015 - 18 September 2015

Wereldreis!

Landen bezocht: